Červenec 2012

Registrace

24. července 2012 v 11:52
Můžete se registrovat jak za Moroje, tak za dhampýra. Příjmáme i registrace dospělých = strážců a Morojů, kteří umí ovládat svůj živel, a chtějí své zkušenosti předat mladší generaci.
Vyplněnou registraci zasílejte na e-mail: rpg-vampireacademy.blog.cz
.......................................................................................................
  1. Jméno a příjmení: Vymyslete si něco originálního! Žádné ohrané a známé jména z knih a filmů. (chcete být Moroj? Patřící do královské rodiny? vyberte si zde)
  2. Rasa: Moroj, nebo dhampýr? (pokud jste opravdu četli to, co měli, určitě víte o kom je řeč)
  3. Věk: Minimálně 16, maximálně 19let u studentů, pro dospělé je věk libovolný.
  4. Ročník: 16-17 let = 1. ročník, 18-19 = 2. ročník (do 3. a 4. ročníku se dostanete hraním)
  5. Datum narození: Samozřejmě tak, aby souhlasil s věkem.
  6. Místo narození: Jakkékoliv reálné město na světě.
  7. Značky(pouze strážci): Strážce mladší 30 nesmí mít více než 5 značek.
  8. Živel(pouze Morojové): Vyberte si z ohně, vzduchu, vody a země. ( pro studenty: berte na vědomí, že se jej teprve učíte ovládat, takže nechci ve hře vidět mistrovské kousky s vaším živlem)
  9. Popis: Charakteristika vaší postavy. Jak vypadá? Je vysoká, štíhlá, nebo naopak? Jakou má barvu očí, vlasů... Má tetování, piercing, jizvu? V čem chodí oblékaná? Fantazii se meze nekladou, takže popisujte do nejmenších detailů! (aspoň 7řádků!) Pozn.: Prosím Moroje, aby nepsali, že jsou výmečně malého vzrůstu. Je vás tu už hodně výmečně malých a navic Morojové jsou vysocí, ne malí!
  10. Povaha: Jak se vaše postava chová? Určitě má dobré i špatné vlastnosti. (aspoň 7řádků!)
  11. Zájmy: Jak se baví ve volném čase? Má ráda sport, nebo spíš relax? Baví ji malovat? Zpívat? Prostě popište koníčky své postavy. (aspoň 7řádků!)
  12. Životopis: Kde se vaše postava narodila? Napiš něco o její rodině. Co už zažila? Jak se ocitla na akademii sv. Vladimíra? (aspoň 10řádků!)
  13. Názor: Co si myslíte (vaše postava) o bojování Morojů po bohu Dhampýrů. Jste pro? Nebo raději chcete zůstat u známého? Prosím o něco delší než jsem pro/jsem proti...
  14. Fotka: Pošlete odkaz na jednu fotku, jak má vaše postava vypadat. Platí stejně jako u jména - nikdo extra známý. A neměli by se tu ani objevovat stejné osoby. Na internetu je přece tolik hezkých fotek, nemusí to být profláknutí herci a herečky. Zároveň ale nechci kreslené postavy. Prostě živé bytosti.
.......................................................................................................
Profil pište z pohledu třetí osoby stejně, jako se hraje RPG.
Kratší registrace nebudou schváleny.
Registraci posílejte z funkčního mailu. Můžese stát, že vás budu potřebovat někdy kontaktovat.
Hrát můžete až po tom, co se váš profil objeví na stránce, což by mělo být do 3dnů.
Ať už sem napíšete cokoliv - a bude to schváleno - nikdo z hráčů o tom nebude vědět, dokud mu to vaše postava neprozradí.

Královské rodiny

22. července 2012 v 17:33
Morojové mají 12královských rodin. I vy můžete - ale nemusíte, můžete si vymyslet svou vlastní rodinu a příjmení - být členy jedné z nich. Záleží jen na vás. Ale počítejte s tím, že se tu můžou objevit další postavy se stejným příjmením - vzdálení příbuzní. Po dohodě můžete být i blízcí příbuzní, ale informujte mě o tom do dotazů.


Badica
Conta
Dashkov
Dragomir
Drozdov
Ivashkov
Lazar
Ozera
Szelsky
Tarus
Voda
Zeklos

Jak hrát RPG + pravidla

18. července 2012 v 20:24 Informace
RPG (Role playing game) je tzv. hra na hrdiny. Svět RPG je zcela vymyšlen a vy se vžíváte do postavy, která je v příběhu hry nějak důležitá. Můžete činit rozhodnutí, jak a co uděláte, jestli budete hodní nebo zlí a mnoho dalšího.

Jak se hraje RPG?
RPG se často hraje na chatu, ale už často i v knihách, které znáte například od Blueboard.
V knihách se hraje pomocí RP (Roleplaying) a znamená to, že to, co Vaše postava dělá, píšeme do hvězdiček ve 3. osobě čísla jednotného, beze jména. To, co říká, píšeme mimo hvězdičky. Vše se časem naučíte a po pár hrách už budete psát hvězdičky automaticky.

*Vejde do baru a porozhlédne se.* Dobré odpoledne *Pozdraví a zamíří si to k baru* > Správně
- Jeden správný příklad, který by neměl být problém k pochopení.
- Hvězdičky určují, co postava dělá!

Vejdu do baru a porozhlédnu se. Dobré odpoledne. Pozdravím > ŠPATNĚ!
*Petr vejde do baru a porozhlédne se* Dobré odpoledne. *pozdraví Petr* > ŠPATNĚ!
- Za něco takového, trháme hlavy! Sem tam Vás na to upozorníme, ale pokud neuvidíme zlepšení.... No, prostě, zkuste se tomu vyvarovat.

V RPG neurčujeme děj někomu druhému. Hrajeme pouze za svou vlastní postavu!!

Ahoj *pozdraví Petra a na tváři ji hraje příjemný úsměv*
Ahoj *pozdraví neznámou dívku* Jsem Petr *představí se a nabídne ji svou pravici*
Těší mě, *mile se usměje* jsem Anna. *přijme jeho ruku a stiskne ji* > SPRÁVNĚ

*S Petrem po boku se prochází lesem. Ďábelsky se usměje a podkopne Petrovi nohu*
*Vykračuje si lesem a přitom si povídá s Annou. Z nenadání upadne na zem.*
Promiň! *vykřikne a přiběhne k němu* nestalo se ti nic? > SPRÁVNĚ

Ahoj *pozdraví Petra a na tváři ji hraje příjemný úsměv. Když ji nabídne jeho ruku, automaticky ji stiskne* >ŠPATNĚ!
*Jde po lese zamyšleně mluvící s Petrem. Podkopne mu nohu a on spadne* Promiň * vykřikne a rozběhne se k němu* > ŠPATNĚ

Už chápete? Nesmíte určovat děj někomu jinému. Můžete Petrovi podkopnout nohu, ale musíte ho také nechat aby on zareagoval. Může spadnout a rozbít si koleno, nebo jednoduše klopýtne a nechápavě se na Annu podívá.

Také neplatí, že si můžete zásadně určovat děj. Například, že za vaší postavou přijedou rodiče nebo kamarádi, které budete hrát vy! Ne, v žádném případě. Hrát smí pouze ty postavy, které se u nás zaregistrovali.

Smajlíci
Je výslovně zakázáno, přidávat do hry smajlíky. Slovní zásoba je bohatá, navíc si takovými hry zpestřujete slovní zásobu. Místo smajlíka můžete napsat *Na tváři ji pohrává zářivý úsměv* nebo*Sedí v koutku jako myška a ani nedutá. Sleduje své spolužáky. Je smutná*

Reálný život
To je další důležitý bod. Nemíchejte ho do hry! Vaše postava určitě v lese nesnědla rohlík namazaný máslem, nebo se při tělocviku nedívá na televizi. Na váš osobní život máte sociální sítě, icq a jiné...

Vypravěč
Vypravěč určuje děj. Je to bůh celého světa. Určuje jaké bude počasí, určuje osudy vašich postav. Může Vám to ulehčit, ale i přitopit pod kotlem. Nikdy na něj nereagujete, je tu proto aby hru oživil. On má vždy pravdu.

Vypravěč: Při běhu na sportovním hřišti, to Petrovi uklouzne na mokrém povrchu a spadne. Hodně ho to bolí, odřel si loket a obě kolena. Anna s Markétou zahlédli jeho pád, proto se mu rozběhli na pomoc.
Petr: Vypravěči, proč musím padat zrovna já? > NE, ŠPATNĚ! NIKDY NA NĚJ NEREAGUJTE!

Vypravěč: Při běhu na sportovním hřišti, to Petrovi uklouzne na mokrém povrchu a spadne. Hodně ho to polí, odřel si loket a obě kolena. Anna s Markétou zahlédli jeho pád, proto se mu rozběhli na pomoc.
Petr: *Běží jako všichni ostatní kolečko kolem hřiště, když v tom mu to na kluzkém povrchu uklouzne a on spadne. Opatrně se zvedá ze země a hledá co si zlomil nebo odřel.*
Anna *Sedí na lavičce a sleduje chlapce jak dělají rozcvičku. Hrkne to v ní, když vidí Petra, který spadl a teď leží na zemi. Zvedne se z lavičky a rozběhne se k němu* Není ti něco? *zeptá se starostlivě*
Petr: *Protočí nad sebou panenky a zvedne se. Uslyší Annu a otočí se* Ne, dobrý. *odpoví a běží dál* > SPRÁVNĚ
Nikdo z hráčů si na vypravěče nehraje. Toho ovládáme my! Pokud se v knize objeví jediný nesprávný post od vypravěče, kterého nepovolal někdo z nás, dotyčného najdeme a okamžitě letí!

Pokud uděláte chybu, píšete za dvě lomítka // opravu, do nového postu.
Gramatické chyby neupravujte, každý se někdy utne. Jde spíše o to, že máte rozepsaný text a někdo před Vámi ho odešle dříve, než Vy. To znamená jen jedno. Pokud to do sebe nezapadá, napište opravný text (nedělejte to často). Dost často je ale možné, že i to co napíšete, dává smysl. Vyvarovat se tomu je nejsnadnější, proto si před odesláním postu text zkopírujte (Ctrl+C), zmáčkněte F5 a text znovu vložte. Před odesláním si doladíte nejasnosti a odesíláte. Předejdete tak nesrozumitelnostem.
Co se týká vašeho klábosení, to se tady netoleruje.

Př.
// Omlouvám se, spletla jsem se :(((( > NE!
// (lomítka, při opravě vždy!) a váš opravený text. >ANO! bez smajlíků. Pouze text.

Příchod, odchod
Každý člověk i vaše postava, pořád někam chodí. Otevírají dveře, okna...
Pokud chcete hrát, musíte vaši postavu nejdříve na ono místo dostat (návštěvní kniha). Pokud chcete hrát v jiné knize, nebo prostě musíte odejít od počítače, musíte napsat, že vaše postava odchází. To samé platí o příchodu.

*Otevře dveře a vstoupí do učebny. Nikoho tu nevidí, přesto se po ní porozhlédne. Dojde k lavicím a do jedné si sedne. vytáhne si psací potřeby, poznámkový blok a začne si čmárat.* > TAKHLE!

Ostatní, o RPG (i tohle přečíst, jinak Vás na to budeme upozorňovat)
RPG je hrozným požíračem času. To je první fakt, na který vás jakýkoliv hráč upozorní. Můžete hrát kdykoliv, ale uvědomte si, že dobrá hra dá zabrat.
Při RPG se zlepšujete jak vy tak i vaše postava. Vy se učíte psát, máte lepší slovní zásobu, máte lepší vyjadřování. Vaše postava se rozvíjí postupně s hrou. Představte si na začátku poupátko růže. Na konci z Vás a Vaší postavy bude krásná červená růže. To za to stojí ne? Čím více se v RPG zdokonalíte, tím více Vás hra bude bavit a nejen Vás ale i spoluhráče.
Rozepisujte se! To je hlavní a důležitý fakt. Nejde o to, napsat v rychlosti dva řádky a čekat, až Vám spoluhráč odepíše. Rozepisujte se. Udělejte svou postavu reálnou. Napište jaké má na sobě oblečení, jak se tváří, je smutná nebo veselá? Má vlasy v culíku nebo rozpuštěné. Je ve společenském obleku nebo džínách. Nejen že tak rozvíjíte charakter Vaší postavy, ale i čím delší příspěvek napíšete, tím více poutavá hra bude.

Co je zakázáno
Mary Sue a Gary Sue
Neříkejte že nevíte co je Mary Sue. Víte, jen jste do teď neznali vhodné pojmenování. Mary Sue je dokonalá holka, která zachrání celý svět, i přesto že má tak hrozný život a je neustále v depresích.
To samé platí o Gary Sue, to je obdoba chlapecké podoby. Dokonalý blonďáček s nagelovanými vlasy, zachrání celý svět před hroznou apokalypsou. Ne! Chovejte se normálně, přirozeně, tak jako v normálním životě.

Pokud sis přečetl, pokračuj dál.

.......................................................................................................
Omlouvám se za okopírovaný text z jiné RPG hry. Ale mají to skvěle napsané, že bych to sama nikdy tak dobře
nevysvětlila.

Vysvětlivky

11. července 2012 v 13:54 | Rose |  Informace

Alchymysti

Alchymisti jsou lidé, kteří pomáhají vampýrům udržet jejich zvláštní svět v tajnosti. Na tváři mají zlaté tetování lilie, které jsou nabity magií a Morojskou krví. Tetování jim prodlužuje život, mají díky němu vysokou iminutu, takže nikdy neonemocní a zakazuje jim mluvit o vampýrském světě. Myslí si, že Morojové i Dhampýři jsou "zlá stvoření noci". U Strigojů je to pochopitelné. Když můžou, drží se od všech tří druhů vampýrů co nejdál.

Dhampýři

Dhampýři jsou poloviční vampýři - neboli napůl lidé a napůl Morojové. Vypadají jako lidé se vším všudy.
Obvyklími rodiči Dhampýra je Moroj + Dhampýrka. Protože Morojky chtějí mít Morojské děti. Morojové obvykle Dhampýrky jenom využijí a pak je okdkopnou. V těchto případech děti často neví, kdo je jejich otec. Dhampýři nemohou mít spolu děti. Jejich geny jim to prostě nedovolují.
Většina Dhampýrů se stává staržci a chrání Moroje před Strigoji. Ženy se ve většině případech rozhodnou zůstat doma a vychovát své děti. Jen málo dhampýrek se vydá pro cestě strážkyně.
Dhampýři zdědily po Morojích zlepšené smysly a po lidech vytrvalost. Nevadí jim pobyt na slunci a nejsou ani závislí na krvi. Proto jsou ideálními strážci pro Moroje.
Už od malička je jim do hlavy "vtloukáno": "Oni mají přednost" - učí je že Morojové jsou vše. Zejména kvůli přežití jejich rasy.
Z neznámých důvodu se Dhampýrům velký oboukem vyhýbají veškerá zvířata.

Éter

Éter je zapomenutý a znovuobjevený pátý živel. Má pro něj nadání jen hrstka Morojů. Uživatel éteru se může naučit vidět aury, vcházet cizím lidem do snů, vyléčit zranění, nebo dokonce přivést mrtvého zpět k životu (nesmí být dlouho mrtvý). Ale za tyto schopnosti se krutě platí. Trpí depresemi, vidí to, co neexistuje, až se můžou totálně zbláznit. Jen proto, aby se těchto stavů temnoty z éteru zbavili, jsou ochotní stát se Strigoji.

Magická ochrana

Je "zeď" tvořená Morojskou magií - všemi 4 živly. Chrání akademie i obyčejné Morojské domy před útokem Strigojů. Ti totiž nedokážou živou magií projít, protože jsou mrtví.

Morojové

Morojové jsou živí a technicky vzato hodní vampýři. Mohou jíst lidské jídlo, ale k přežití potřebují krev. Na rozdíl od Strigojů však k pití používají tzv. dárce. Pokud se Moroj neovládne a zabije svou oběť tak, že ji vysaje veškerou krev, promění se ve Strigoje.
Když se Moroj promění ve Strigoje není už schopen používat svou magii. Jelikož magie je živá a Strigojové jsou mrtví.(proto je stříbrné kůly dokážou zabít)
Moroje poznáte podle světlé pokožky (není tak bílý jako Strigoj!) a vysokého vzrůstu.
Každý Moroj ovládat magii - jeden ze 4 základní živlů: vodu, oheň, zemi a vzduch. V období puberty začne některý živel převažovat a na ten se potom tzv. specializuje. Ostatní živly mohou ovládat na velice nízké úrovni. Nedávno byl však znovuobjeven zapomenutý pátý živel éter. Dříve se lidé domnívali, že se určitý Moroj nespecializuje na žádný živel.
Když se ocitnou na slunci je jim to nepříjemné a po delším čase se na něm cítí velice unavení, ale na rozdíl od Strigojů na něm neshoří.
I když Morojové umí a mohou bojovat po boku svých strážců, raději to nechávají na nich. Někteří se však domnívají, že by to tak nemělo být.
Morojové mají 12 královských rodin a jejich národu vládne vždy král nebo královna.

Nátlak

Nebo taky ovlivnění. V malé míře umí používat nátlak všichni Morojové, ale je to zakázané! Když se o tom dozví nějaký dospělý vampýr, jsou z toho velké problémy. Morojové, kteří mají nadání pro éter, umí nátlak používat mnohem, mnohem líp. Čím častěji ho využívají tím jsou jejich deprese horší.

Novic

Novic je Dhampýr který ještě nedokončil školu, nesložil slib přísahy Morojům a není strážcem. Jinými slovy jsou to všichni Dhampýří studenti na akademii.

Pouto

Pouto má Moroj ovládající éter se svým Stínem políbeným (viz níž).
Díky poutu muže Stínem políbený "vlézt svému Morojovi do hlavy". To znamená, že se dívá na svět jeho očima a cítit to, co on. Pouto je skvělý pomocník při chránění Moroje, ovšem je vzácné. Pouto je jednostranné - Moroj necítí svého Stínem políbeného.

Stínem políbený

Stínem políbeným se může stát kdokoliv kromě Strigoje, kdo je díky éteru přiveden zpět na svět ze světa mrtvých. Díky tomu, že už byl na "druhým břehu" může vidět duchy a má jakýsi "varovný systém" před Strigoji - udělá se jim špatně od žaludku. Hlavní je pouto s Morojem který jej oživil. Poutem stínem políbený může přijímat od svého Moroje temnotu vyvolanou éterem.
Stínem políbenýho dokáže rozpoznat jen další uživatel éteru, který umí vidět aury - jeho aura je zčernalá temnotou.

Strigojové

Strigojové se nerodí, jsou vytváření z Morojů, Dhampýrů nebo lidí. Jsou dva různé způsoby jak se změnit na Strigoje:
1. Jsou přeměněni násilím tak, že se Strigoj napije krve oběti a potom donutí svou oběť, aby se napila jeho krve.
2. Vybere se svobodně nesmrtelnost a úmyslně vysaje svou oběť.
Když se Strigoj přemění příjde o svoji duši a veškerou lidskost, Morojové také příjdou o schopnost užívat magii. Strigojové se živý pouze krví a zabíjejí pro ni. Krev Morojů je ale posiluje, proto obvykle vyhledávají a zabíjejí právě je. Proto se Dhampýři stávají strážci, aby ochránily Moroje a tím i svou rasu.
Poznávací znaky Strigojů: Jsou neuvěřitelně rychlí a silní, sluneční světlo je pro ně velice nepříjemné a shoří na něm, jsou nepřirozeně bledí a kolem zorniček očí mají rudé prstence.
Strigoj se dá zabít třemi způsoby:
1. upálením
2. useknutím hlavy
3. probodnutí srdce stříbrným kůlem, který je nabitý čtyřmi živly - nejvíce používaný způsob.
Strigojové nemohou vstoupit na posvátnou půdu. Neseskupují do skupin, zdržují se spíše sami.
Nedávno se přišlo na to, že se Strigoj dá přeměnit zpět. Musí mu být probodnuto srdce stříbrným kůlem, který je nabitý éterem, ale probodnout ho může pouze uživatel éteru. Takže je to komplikované, když Morojové neumějí bojovat…

Stříbrný kůl

Jak název napovídá je kůl ze stříbra. Je nabit magií 4živlů - vodou, ohněm, zemí a vzduchem. A je to nejúčinnější zbraň proti Strigojům. I pouhé škrrábnutí jim způsobuje bolest. Dhampýři jej dostanou spolu se značkou slibu po ukončení studia.

Značky

Dhampýrské tetování strážců. Každá značka má svůj význam: První je značka slibu, kterou dostanou všichni dhampýři po promoci, kdy slibují věrnost Morojům. Druhé tetování se nazývá Molnijská značka a strážce ji dostane za zabití Strigoje. A poslední je bojová značka ve tvaru hvězdy. Strážci ji dostanou po bitvě, u které se nedá s přesností zjistil kolik Strigojů kdo zabil.








Pokud sis přečetl, pokračuj dál.

.......................................................................................................
Kdo by věděl o něčem, co mi vypadlo klidně napište a já to doplním.

Ředitel akademie - Sebastian Dashkov

10. července 2012 v 13:51 | Rose |  Profily
Jméno: Sebastian Dashkov
Rasa: Moroj
Věk: 37let
Datum narození: 10. 8. 1975
Živel: Vzduch

Popis: Vysoký, štíhlý chlap se světlou pletí - přesný příklad Moroje. Nejvýraznější na jeho obličeji je větší nos a narůžovělé rty, které umí vypadat přísně stejně jako se smát. Chápavé zeleno-hnědé oči se schovávají pod obočím. Vlasy tmavě hnědé až černé barvy jsou tak neposedné, že už dávno vzdal pokusy o jejich úpravu. Jeho tvář je hladká jen při výjimečných situací. Strniště k němu neodmyslitelně patří. Skoro nikdo neví, že se mu od krku až po bedra táhne dlouhá, široká jizva. Získal ji, když mu bylo teprve 19let. Může být rád, že vyvázl jen s touto jizvou a nepřišel o život. Na pravém zápěstí má vytetovanou dýku hrotem směřujícím k prstům. Málokdy ho uvidíte oblečeného ve světlých barvách. Černé kalhoty, někdy i rifle a černá košile či tričko je jeho neoblíbenější oblečení.

Povaha: Má dvě rozdílné povahy a umí je střídat mrknutím oka. V jednu chvíli se směje a debatuje i se studenty a v druhou se z něj stane přísnej a nekompromisní ředitel. Má toho tolik na starosti, že se někdy zapomíná smát, ale když má chvíli klidu rád i se studenty prohodí pár slov. Vždy vše řeší spravedlivě a snaží se najít kompromis. Mezi studenty nemá své favority, kterým by nadržoval ani nikoho nepotápí. I když je pravda, že poslední dobou má radši Moroje, kteří chtějí skoncovat se stereotypem a začít používat magii v boji proti Strigojům. Má dobrá postřeh, odhad a taky umí číst v tvářích, takže ho nejde jen tak oblafnout.

Zájmy: Už jako malý kluk miloval sport, žil pro něj. Bohužel teď na to nemá dostatek času. Fůru času věnuje akademii, ale ta se stala jeho dalším koníčkem, což je jenom dobře. Jinak by přišel o rozum a naprosto zešílel. Když si přece jen čas najde je většinou unavený, takže relaxuje. Umí hrát na klavír i kytaru, ale už dlouho nenechal své hudební nadání se projevit. Rád čte. Ze všeho nejradši detektivky, které jsou tak zamotané, že na začátku neví, jaký bude konec. Posledních asi 10let se - dá se říct - pravidelně věnuje bojovému umění a rozvíjení svých schopností.

Životopis: Narodil se 10.8. v Calgary do rozvětvené rodiny Dashkov. Jeho předci pochází z Irska a vzdálené Itálie. On je však rozený Kanaďan. Vyrůstal s mladší a starší sestrou, které pro něj byly velice otravné, i když měl vlastní pokoj. Většinu života strávil na hřišti a v tělocvičně. Doma se chodil jen vyspat, najíst atd. Ve škole nevynikal, protože se neučil. Když se jeho otci podařilo ho dokopat k učení, zjistil, že ho to vlastně baví a stal se premiantem třídy. Pár let mu trvalo, než našel rovnováhu mezi učením a sportem tak, aby se mohl věnovat obojímu. Díky jednomu kamarádovi zkusil hrát šachy. Ze začátku mu to nešlo, ale když ujistil jak na to, byl v tom dobrý. Hlavně se díky tomu stal víc pozorný a naučil se všímat si lidských výrazů. Představoval si svůj život jako učitel na Oxfordu, kam se ale nepodíval, protože dostal nabídku tehdejší ředitelky učit na akademii svatého Vladimíra. Zdálo se mu to lepší než lidská škola, kde by byl ve věčném ohrožení života. Nabídku přijal a pár let učil historii. Až tady se dostal k boji. Přiměl svého přítele, který tu pracoval jako strážce akademie, aby ho učil všemu, co umí. Tak dostal dhampýrský výcvik. Když ředitelka odešla do důchodu, jmenovala Sebastiana svým nástupcem. Tak je už 4roky ředitelem svatého Vladimíra. Snaží se mladé Moroje přesvědčit, aby se věčně nestrachovali o své životy a konečně začali něco dělat. Nenutí je a přesto je na akademii několik desítek odvážlivců. Nejspíš si tímto chováním vyslouží brzkou návštěvu královny, která jako typická Morojka lpí na starých už osvědčených tradicích, ale i přesto pokračuje v tom, co započal a věří, že až tohle praskne, dokáže přesvědčit další Moroje o smyslu jeho činů. Jestli je v něčem dobrý, tak je to prosazovaní toho, co chce.

Názor: Stojí za názorem, že by Morojové měli proti Strigojům taky bojovat - ne se schovávat za své strážce - a přitom využívat svůj dar - magii. Dhampýry nebere jen jako ochránce, ale část svého druhu od které se Moroji mají ještě hodně, co učit.

Pár slov úvodem

10. července 2012 v 12:45 Informace
Právě jste se dostali na stránku, která je věnovaná fanouškům RPG hraní (Role playing game) a série knih Vampýrská Akademie od fantastické spisovatelky Richelle Mead.
Bylo by přímo skvělé, kdybyste před hraním věnovali pár chvil samotné knize, abyste pochopili, jak to zde funguje - pokud jste tak již neučinili před objevením této stránky. Pro ty, co nechtějí si knížky přečíst, se budu snažit to nejdůležitější ze série vysvětlit.(čti článek "vysvětlivky")
.......................................................................................................
Naše akademie sv. Vladimíra je více méně stejná jako v knihách jen s tím rozdílem, že žijeme ve vlastní časové linii. Lissa, Dimitrij, Rose ani ostatní nám známé postavy z knih neexistují a nikdy neexistovaly, což je i škoda, že?
Naše královna se jmenuje Patricia Dashkov. Starší velmi rázná dáma, které není zatěžko přijet navštívit jakoukoliv vampýří akademii na světě, když se domnívá, že je tam její přítomnost potřebná. Je na trůně už dlouho, takže se mezi vampýry šušká o volení nové královny či krále. Nic však není oficiální.

Pokud sis přečetl, pokračuj dál.

Rasy na VA

10. července 2012 v 9:35 Informace
Na světě kromě lidí existuje i několik ras vampýrů. Nejhorší z nich jsou Strigojové, kteří jsou doslova kráčejícími mrtvolami. Jsou silní a rychlí, zabíjejí bez váhání a bez slitování. Jsou také nesmrtelní, takže je těžké je zničit. Přesto existují tři způsoby, jak na to - probodnout jim srdce stříbrným kůlem, useknout jim hlavu a nebo je podpálit.
(tato rasa je v RPG nehratelná)

Existují ovšem i hodní vampýři, těm se říká Morojové. Ti jsou živý a každý z nich pomocí magie ovládá jeden z přírodních živlů - oheň, vodu, vzduch nebo zemi. Ovšem Morojové magii používají jen k mírumilovným účelům, to je jedno z nejdůležitějších pravidel jejich společenství. Morojové bývají vysocí a štíhlí, nesnášejí přemíru slunečního světla a mají nadlidské schopnosti jejich smyslů - zraku, čichu a sluchu.

Oba druhy vampýrů potřebují krev. Morojové pro ni ovšem nezabíjejí. Mají totiž kolem sebe lidské dárce, kteří jim poskytují krev dobrovolně po menších dávkách. Dělají to pro to, že vampýři kousnutí jim do krve vyplatí endorfiny, po kterých se cítí skvěle.
Strigojové pro krev zabíjejí. Pokud Moroj zabije během pití, stane se z něj Strigoj. Někteří Morojové si to sami vyberou - vzdají se magických schopností o morálky, aby dosáhli nesmrtelnosti. Strigoj může být také stvořen násilím. Když Strigoj pije krev své oběti a tu pak přinutí pít na oplátku jeho vlastní. Tohle se samozřejmě může stát komukoli: Moroji, člověku nebo dhampýrovi.

Dhampýři jsou napůl lidé a napůl Morojové. Jsou zdatní a silní jako lidé, mohou chodit na slunce a stejně jako Morojové mají dobré smysly a reflexy. Díky tomu jsou z nich nejlepší osobní strážci, což většina dhampýrů dělá - nazývají se strážci a chrání Moroje před Strigoji.
Propagace:
Chceš taky vyměnit ikonku? Napiš do reklam.